Apokalipszis

2021.05.06
2021 május 6. Hamarosan Pünkösd. 2006 Pünkösdje óta minden évben írok pár oldalt, Ez lesz a 16.-ik ha jól számolom. Ezek alatt az évek alatt voltam már nagyon mélyen, reménytelenül és kilátástalanul. Aztán mindig lett valahogy. Most viszont olyan őrület hatalmasodott el a világon, hogy bármi lehet belőle. Nem látom a jövőt. Úgy kezdődött, hogy covid járvány van, százból három ember meghal. Hát nekem egyetlen ismerősöm sem halt meg, aki igen, az nem a világjárványtól. Mondhatom, már minden érvet és ellenérvet meghallgattam. Azt is hangsúlyoznom kell, hogy egy évig semmiféle covid szkeptikus oldalon, csoportban nem voltam, pusztán a megérzésem, meg a józan paraszti eszem vezetett. Matek szerint van esélye 97-nek túlélni, ennyi elég. De így túl egyszerű lenne a világ. Múlt évben 8000-el több halott volt mint 3 éve. Az ezerre egy. De a maradék 999-nek kell karantén, maszk, teszteltessen saját pénzből, menjen csődbe, bukja el az online sulit, Nem sorolom. Idén meg nyilvánvaló, hogy félrekezelik az embereket, más országban negyed annyi halott sincs. Közben milliókat felhergeltek az oltatlanok ellen. 1988 óta 56 napot voltam táppénzen. Nem én terheltem le az egészségügyet eddig sem, de ezennel megígérem, hogy soha többé nem lépem át kórház küszöbét. Nem ragozom, nem fogom szabad akaratomból beoltatni magam. A focimeccs, mozi, állatkert, étterem nem hiányzott eddig sem az életemből. De mivel már negyedik hónapja vagyok munka nélkül, kezdek kiposzkulni a tartalékaimból. Félek, nem egyedül vagyok ezzel az országban. Nem tudom, mit tehetnék, a többség hisztérikusan áll sorban vakcináért, meg "bübű te bezzeg nem mehetsz ide-oda" stílusban osztja az észt. Vagy egyszerűen kijelenti, hogy az oltatlan a bűnbak. Minap eltűnődtem, hogy oltásonkért azt a 8000 Ft-ot, amit kapnak orvosok, lehet, hogy én is szemrebbenés nélkül eltenném, és senkit nem agitálnék ellene. Ők védve vannak, fószerek aláírják, hogy önként oltakoznak és lemondanak minden kártérítésről. A PCR azt mutat, amit akarnak látni, évekkel ezelőtt találták fel. Ha szondáztattam magam 48 órája, az semmit nem árul el arról, van-e pia bennem, ugyanúgy értelmetlen a határátlépéseknél követelt teszt is. Maszkot hord a fél világ, mert rálélegzi a vírust a másikra, de nyálból nem mutatható ki, ahhoz agyig kell feltúrni? Kínában sem tesztet sem oltást nem használnak. Nálunk a védettségi igazolvány az isten. Egyszer oltottaktól halottakig kiküldik boldog-boldogtalannak. A vakcinák zömének 2023 körül jár le a tesztidőszaka, de nálunk már  terhest, gyermeket oltanak ész nélkül. Ez is magánügy, de azért az új emberiség elleni bűntett nürnbergi perét még szeretném megérni.

Ha sehova nem mehetek, nem ülhetek be, akkor mai nappal meghirdetem a Si Va nyitott kertet.  Olyanoknak, akik nem engem tartanak bűnbaknak ebben az őrületben. Sétálni, szalonnát sütni. Enni, mikor mi terem. Lehet, hogy senki nem jön. De akkor nem mondhatom el, hogy meg sem próbáltam

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el