Kertész hétköznapok az új ágaprítómmal

2021.02.03

Ha tudtam volna, hogy ennyire tőkéletes, akkor nem szenvedtem volna évekig a régi aprítómmal.
Először az udvar minden zugából összeszedtem az aprítani valót. Fenyőket, rózsát, ágasbogas fagyalt, bodzát, komlót, vadszőlőt. Egy délután elintéztem mindet.
Harmadik napra már teljesen kitakarítottam pajtából a több éves ágakat, nádat. két vashordó lett tele csontszáraz gyújtósnak valóval. A többi aprítékkal mulcsoztam ahol értem. Aztán felcipeltem a völgyből egy másik halom fenyőt és száraz ágat. kerítés tövéből orgonaágakat, komposzthalomból a lebomlani nem akaródzó törmeléket. És a gépem csak tekerte, tekerte befele. Sok van, mi csodálatos, de ennél csodálatosabb nemigen. 🤩

 
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el