Az artemisia annua és én

2021.02.04

Valamikor nyár végén  gugliztam rá a "kräuter gegen covid"-ra. Ezt a növényt írta ki német oldalakon, alias egynyári üröm. Magyar cikket akkor még nemigen találtam róla. Viszont emlékeztem Bükki Gyuribá előadására, még covid előtti időkből, említette eme gyógynövényt, és hogy orvosi Nobelt kapott egy kutató az Artemisia annuából kivont artemisininért. Rögtön rendeltem magot, német amazonon, pár nap alatt meg is érkezett, jó az ha van, gondoltam. Aztán magyar gyógynövényes csoportokban több ízben feltűnt egy emberke, aki már több éve termeszti, kutatja. Ő a rák kapcsán jutott arra, hogy az egynyári üröm hatásos lehet. Most ott tartok, hogy szereztem édesüröm szárítmányt teának, készítettem egy weboldalt cserében, valamint elvetettem a magjaimat, várom Mr Covidot emelt fővel. Ha elbukom, akkor egy okkal több, hogy más ne így várja, de hátha túlélem. :)

https://artemisia-forras.webnode.hu

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el